Οι έλεγχοι της εφορίας

Πρώτη Δημοσίευση: 11/10/2017 08:21 - Τελευταία Ενημέρωση: 11/10/2017 08:21
Το έχουμε γράψει κι άλλες φορές, επειδή δεχτήκαμε πολλά παράπονα από καταστηματάρχες. Η ευγένεια και η συνεργασία δεν είναι υποχρέωση μόνο των επαγγελματιών, αλλά και των υπαλλήλων των εφοριών που διενεργούν τους ελέγχους. 
Σε κάποιες περιπτώσεις έχουμε δεχτεί παράπονα ότι οι εφοριακοί δημιουργούν πρόβλημα με τον τρόπο που κάνουν τον έλεγχο στη λειτουργία της επιχείρησης, όχι για πέντε λεπτά, αλλά για σημαντικό διάστημα για ένα μαγαζί που έχει γεμάτα από κόσμο τα τραπέζια του και περιμένει να εξυπηρετηθεί. 
Αντίθετα, σε άλλες περιπτώσεις οι έλεγχοι γίνονται πολύ διακριτικά, χωρίς να σταματά η λειτουργία της επιχείρησης, και μένουν όλοι ευχαριστημένοι.  
Έχω γίνει μάρτυρας δυσαρέσκειας και από πελάτες, όταν με αγένεια οι υπάλληλοι που ήθελαν να κάνουν τον έλεγχο στο τραπέζι απαιτούσαν να τους δώσουν παραστατικά και να τους πουν τι έχουν παραγγείλει. 
Θα μου πείτε, βέβαια, γιατί ένας καταστηματάρχης δεν τα έχει καταγγείλει επίσημα αυτά, να κάνει μια μήνυση. Γιατί, δυστυχώς, φοβούνται το μετά. Ότι θα τον «βάλουν στο μάτι» και θα του κάνουν τη ζωή δύσκολη οι συνάδελφοί του.  
Και μη μου πει κάποιος ότι αυτό δεν ισχύει. Ευτυχώς σε λίγες περιπτώσεις, αλλά ισχύει. 
Β.Β. 



Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Σχόλια με υβριστικό και προσβλητικό περιεχόμενο ή γραμμένα με greeklish ή δεν θα δημοσιεύονται. Συμπληρώστε τον αριθμό της εικόνας. Αυτή η ερώτηση γίνεται για να διαπιστωθεί εάν είστε άνθρωπος ή όχι και για την αποτροπή αυτοματοποιημένων υποβολών spam.

Σχετικές Ειδήσεις