Δυναμική παρουσία στην 5η Διεθνή Έκθεση «Athens International Tourism Expo» από τη «Μυθική Πελοπόννησο»

Πρώτη Δημοσίευση: 18/12/2018 19:33 - Τελευταία Ενημέρωση: 18/12/2018 19:33
«Δυναμική» ήταν η παρουσία της Περιφέρειας Πελοποννήσου στην 5η Διεθνή Έκθεση «Athens International Tourism Expo», η οποία πραγματοποιήθηκε στο φιλόξενο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo στην Αθήνα από τις 7 έως 9 Δεκεμβρίου.
Η έκθεση φιλοξένησε περισσότερους από 300 εκθέτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό και 150 κορυφαίους Διεθνείς Hosted Buyers. Η δε Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετείχε μέσω της Αναπτυξιακής Ανώνυμης Εταιρείας ΟΤΑ «Πελοπόννησος Α.Ε.» με δικό της περίπτερο, όπου φιλοξένησε επαγγελματίες τουρισμού από όλη την Πελοπόννησο, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να ενημερώσουν τους επισκέπτες, καθώς και να πραγματοποιήσουν B2B συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες, travel bloggers και δημοσιογράφους από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Τα εγκαίνια πραγματοποίησε η υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, παρουσία του εκπροσώπου της τιμώμενης χώρας της έκθεσης, του υπουργού Τουρισμού του Λιβάνου, Avedi Guidanian.
Κατά τη διάρκεια των εγκαινίων, η αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης, Κωνσταντίνα Νικολάκου, αναφέρθηκε στην προσπάθεια που καταβάλλουν όλες οι Περιφέρειες της χώρας, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ για την προώθηση του τουριστικού μας προϊόντος. «Ο τουρισμός είναι εθνικό ζήτημα», τόνισε η αντιπεριφερειάρχης, «και έχουμε υποχρέωση να είμαστε όλοι μαζί».
Να σημειωθεί πως το περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου επισκέφθηκαν οι υπουργοί Τουρισμού της Ελλάδας και του Λιβάνου, Έλενα Κουντουρά και Avediς Guidanian αντίστοιχα, η πρέσβειρα του Λιβάνου στην Ελλάδα, Dona Barakat, η γενική διευθύντρια του υπουργείου Τουρισμού του Λιβάνου, Nada Sardouk και ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ και δήμαρχος Αμαρουσίου κ. Γιώργος Πατούλης.
 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΝΙΚΟΛΑΚΟΥ
 
Ανάδειξη των σύγχρονων μορφών ψηφιακού
μάρκετινγκ στην Περιφέρεια Πελοποννήσου
 
Στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποιήθηκε και εκδήλωση με θέμα «Τουρισμός -Νέα Δεδομένα – Προοπτικές», η οποία διοργανώθηκε από την ΕΝ.Π.Ε., όπου η κα Νικολάκου παρουσίασε τη στρατηγική και το σχεδιασμό της Περιφέρειας Πελοποννήσου για την τουριστική ανάπτυξη, δίνοντας έμφαση στις εξωστρεφείς δράσεις και στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών.
Η κα Νικολάκου αναφέρθηκε στο νέο πολύτιμο εργαλείο που θα διαθέτει η Περιφέρεια Πελοποννήσου, αξιοποιώντας σύγχρονες μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ (co-marketing) με τη λειτουργία νέας «Δομής» παρακολούθησης, εφαρμογής, και υποστήριξης του τουρισμού στην Πελοπόννησο και ενός ηλεκτρονικού προγράμματος για τη διαχείριση του προορισμού Destination Management System (DMS).
Επίσης, αναφέρθηκε στο τολμηρό πολιτικό εγχείρημα της Περιφερειακής Αρχής σε ό,τι αφορά τις συνέργειες με την ΤΕΜΕΣ και την AEGEAN, καθώς και τη συνεργασία της με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, όπως British Airways, Easyjet, Austrian, Brussels, Swiss, NikiI, Cedar και Edelweiss.
«Συνδέσαμε την Πελοπόννησο, επισήμανε η κα Νικολάκου, «το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, με περισσότερους από 30 προορισμούς και διοργανώσαμε μερικά από τα μεγαλύτερα συνέδρια διεθνώς, όπως το ABTA (Βρετανοί Travel Agent) και το World Tourism Forum Lucerne. Διεκδικούμε για το 2019 και θεωρώ ότι θα είμαστε πρώτοι στον ανταγωνισμό, τη διοργάνωση του Συνεδρίου των Γερμανών Travel Agent (DVR). Η Πελοπόννησος ως τουριστικός προορισμός αποτελεί πλέον προτεινόμενο παγκόσμιο προορισμό σε διεθνή, καταξιωμένα έντυπα όπως στην Dailymail, στην Telegraph, στο Lonely Planet, στους Guardian και στον Independent». Στόχος μας είναι, τόνισε ολοκληρώνοντας, η ακόμη μεγαλύτερη συνεργασία με τους επαγγελματίες τουρισμού, καθώς και η εξειδίκευση του θεματικού τουρισμού και η προβολή του με στοχευμένες δράσεις, αναδεικνύοντας τα συγκριτικά και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του τόπου μας.



Προσθήκη νέου σχολίου

Σχετικές Ειδήσεις