Θυγατρικές της εταιρείες εγκαινιάζουν δρομολόγια προς Καλαμάτα

Πρώτη Δημοσίευση: 13/04/2018 11:10 - Τελευταία Ενημέρωση: 13/04/2018 11:10
Αύξηση 12% των επιβατών που ταξίδεψαν με τη Lufthansa προς την Ελλάδα σημειώθηκε το 2017 σε σύγκριση με το 2016, γεγονός που αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς και την τουριστική δυναμική της Ελλάδας, ενώ αντίστοιχη άνοδος προβλέπεται και για το 2018.
Στελέχη της διοίκησης του Ομίλου Lufthansa, κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συζήτησης με τους εκπροσώπους του Τύπου στην Αθήνα, όπου παρουσίασαν τις τελευταίες εξελίξεις του Ομίλου τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική αγορά, επισήμαναν πως στην Ελλάδα πέτυχαν 6% αύξηση στην πληρότητα θέσεων στις πτήσεις της Lufthansa, γεγονός που προκάλεσε ιδιαίτερη ικανοποίηση και απέδειξε ότι «οι στρατηγικές αποφάσεις του Ομίλου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση».
Για τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο, μάλιστα, το δίκτυο δρομολογίων του Ομίλου ενισχύθηκε με νέα δρομολόγια από και προς δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς.
Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο γενικός διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδας και Κύπρου του Ομίλου Lufthansa, Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, o Όμιλος δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με 5 αεροπορικές εταιρείες (Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings), έχει παρουσία σε 20 ελληνικά αεροδρόμια και προσφέρει έως και 443 απευθείας πτήσεις ανά εβδομάδα προς 17 ευρωπαϊκούς προορισμούς. Συγκεκριμένα, για το φετινό καλοκαίρι η Lufthansa εγκαινιάζει το νέο δρομολόγιο Σαντορίνη - Φρανκφούρτη, η SWISS εντάσσει στο πρόγραμμά της τη σύνδεση Καλαμάτα - Γενεύη, η Austrian Airlines παρουσιάζει 12 νέα δρομολόγια, ενώ η Brussels Airlines θα συνδέει για πρώτη φορά τις Βρυξέλλες με την Κέρκυρα, τη Ζάκυνθο, τα Χανιά, την Κω, τη Μύκονο, την Καλαμάτα και τη Σαντορίνη.
Η Eurowings, η υψηλής ποιότητας και χαμηλού κόστους θυγατρική της Lufthansa, θα προσφέρει φέτος το καλοκαίρι 18 νέες συνδέσεις της Κέρκυρας, του Ηρακλείου, της Κω και της Ρόδου με αεροδρόμια της Γερμανίας και της Αυστρίας.
Η θυγατρική της SWISS, Edelweiss, θα συνδέει φέτος τα Χανιά και τη Σάμο με τη Ζυρίχη.
Ο κ. Τζεβελέκος αναφέρθηκε και στη Business Lounge της Lufthansa στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, που, όπως είπε, «δε σταματά να εκπλήσσει τους επισκέπτες διοργανώνοντας τακτικά "Special Moments", με στόχο την προβολή των ελληνικών προϊόντων».
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος Πωλήσεων Κεντρικής, Ανατολικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης του Ομίλου Lufthansa, Peter Pullem, παρουσίασε τη στρατηγική του Ομίλου, η οποία στηρίζεται σε τρεις κύριους πυλώνες: Τις Premium Hub Airlines, τις Point-to point Airlines και τις Αεροπορικές Υπηρεσίες.
Αναφέρθηκε στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου το τέταρτο τρίμηνο 2017, στα οποία έρχεται να προστεθεί το ρεκόρ των 130 εκατομμυρίων επιβατών που μετακινήθηκαν με τον Όμιλο Lufthansa μέσα στο προηγούμενο έτος.
«Το 2017 ήταν ένα έτος ορόσημο για τον Όμιλό μας με σημαντικές διακρίσεις. Η Lufthansa έγινε η πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που έλαβε την πιστοποίηση πέντε αστέρων από τη βρετανική εταιρεία συμβούλων αεροπορίας Skytrax» τόνισε ο κ. Pullem.
Σε ό,τι αφορά τη νέα εταιρική ταυτότητα της Lufthansa, σημείωσε πως είναι πιο σύγχρονη από ποτέ και πως αυτό αντικατοπτρίζεται στην ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και στη νέα εμφάνιση των αεροσκαφών που εναρμονίζεται με τη σύγχρονη αισθητική, ώστε η εικόνα του στόλου να ακολουθεί τη στρατηγική εκσυγχρονισμού του Ομίλου.
Επιπλέον, ο Όμιλος συνεχίζει να επενδύει σε νέα, περισσότερο αποδοτικά αεροσκάφη, ενώ προχωρά τις επενδύσεις προς την κατεύθυνση της εξατομίκευσης και ψηφιοποίησης των υπηρεσιών και προϊόντων του.
Τέλος, σημειώνεται πως οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου εξυπηρετούν 343 προορισμούς σε 103 χώρες προσφέροντας 15.415 πτήσεις κάθε εβδομάδα.
Ο συνολικός στόλος του Ομίλου αποτελείται από 728 αεροσκάφη περίπου (Δεκέμβριος 2017), ενώ οι παραλαβές νέων αεροσκαφών θα συνεχιστούν έως το 2025.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ



Προσθήκη νέου σχολίου

Σχετικές Ειδήσεις