"Τρέχουν" με χρονοδιάγραμμα "αορίστου χρόνου"... μεγάλα έργα στη Μεσσηνία

Πρώτη Δημοσίευση: 09/10/2019 18:08 - Τελευταία Ενημέρωση: 09/10/2019 18:08
Μεγάλα ερωτήματα…

Σήμερα συμπληρώνονται τρεις μήνες από την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από τη Νέα Δημοκρατία. Σίγουρα, ως χρονικό διάστημα, δεν είναι ικανό για να κριθεί το έργο της. Βέβαια, προεκλογικά, τόσο σε κεντρικό επίπεδο όσο και σε τοπικό, αυτό που ακούγαμε, είναι ότι υπάρχει ήδη αναλυτικό πρόγραμμα για τις ανάγκες (και) της Μεσσηνίας, ιδιαίτερα στο επίπεδο των υποδομών, το οποίο θα ξεκινήσει να…απλώνεται από την πρώτη ημέρα, που το κόμμα θα αναλάβει καθήκοντα κυβέρνησης.
Όσο κι ψάξει κανείς τις επίσημες ανακοινώσεις, θα βρει ή ότι επικρατεί ακόμα μια ασάφεια σε σχέση με το τι θα πρέπει να γίνει και τι όχι, ή, για κάποιον δύσπιστο αυτό που θα έχει να παρατηρήσει, είναι ότι επικρατεί κάτι σαν «σιγή ασυρμάτου».
Για να δούμε μία προς μία ορισμένες από τις μεγάλες εκκρεμότητες. Ας ξεκινήσουμε από τον οδικό άξονα Πάτρα- Πύργος- Καλό Νερό- Τσακώνα. Εκείνο που διαπιστώνουμε είναι ότι για το πρώτο τμήμα υπάρχουν κάποιες αόριστες τοποθετήσεις του υπουργού Υποδομών Κώστα Αχ. Καραμανλή για επαναδιαπραγμάτευση, ως ενιαίο έργο, αφού δεν προκρίνεται η…λύση Σπίρτζη, ενώ για το κομμάτι που ενδιαφέρει άμεσα τη Μεσσηνία…κύριος οίδε.
Αλλά και για το έργο Καλαμάτα- Ριζόμυλος- Πύλος- Μεθώνη δεν υπάρχουν καθαρές κουβέντες από τον Υπουργό. Βέβαια, σ' αυτό συμβάλλει και το γεγονός ότι κάποιοι "σωτήρες" της Μεσσηνίας προτιμούν την παραλιακή χάραξη, αν και δεν γνωρίζουν οι ίδιοι ούτε το κόστος του έργου, ενώ, υπάρχουν και διακομματικές τοποθετήσεις υπέρ της νέας χάραξης, που προτιμάται για τη σχέση κόστους- οφέλους. Ο Υπουργός το σκέφτεται, αλλά το οδικό έργο και η υλοποίησή του πρέπει να γίνουν.
Αόριστο χρόνο παρέμβασης έχουμε και για το αεροδρόμιο Καλαμάτας. Μπορεί όλοι να ομονοούν στην ανάγκη παρέμβασης και βελτίωσης υποδομών και υπηρεσιών, κανείς δεν μπορεί να…στοιχηματίσει πότε θα γίνουν όλα αυτά.
Επίσης, το θέμα της τύχης της Μαρίνας Πύλου έχει κολλήσει, όπως το ίδιο και σε ό,τι αφορά τα υδατοδρόμια. Ο δήμος Πύλου- Νέστορος λέει ότι τα πάντα είναι έτοιμα μελετητικά για να ξεκινήσει η υλοποίηση του έργου, υδατοδρόμιο θέλει και η Καλαμάτα, αλλά, εδώ,  τίθεται ένα βασικό ερώτημα: Συμφέρει οικονομικά την οποιαδήποτε ιδιωτική εταιρεία να επενδύσει και στις δύο πόλεις; Ας προσπεράσουμε, εδώ, το θέμα αν το πρόβλημα (σ.σ. για τη λειτουργία υδατοδρομίων) έχει λυθεί νομοθετικά.
Υπάρχει και το θέμα με τη βελτίωση του εσωτερικού οδικού δικτύου, το ερώτημα με την τύχη του τρένου, αλλά και μια σειρά άλλα θέματα. Εμείς, με την ευκαιρία των…γενεθλίων σήμερα να ευχηθούμε καλή θητεία στην κυβέρνηση, αλλά είναι πολλά τα έργα και πολλά τα αναπάντητα ερωτήματα…



Του Αντώνη Πετρόγιαννη  






Προσθήκη νέου σχολίου

Σχετικές Ειδήσεις